onsdag den 27. november 2013

Lang tid siden!

Hej alle, sorry jeg ikke har fået skrevet i noget tid, der er bare sket så meget!
For et par uger siden tog vi til New York igen for at shoppe og vi fik viiirkelig shoppet igennem! Mine hænder var helt smadret efter at have båret rundt på alle de poser haha! Vi blev der helt til midnat, New York er helt fantastisk om aftenen med lysene og det hele! Weekenden efter var vi til Paramore koncert! Overdrevet fedt! Elsker Paramore så meget så det var ret vildt at se dem live! Ugen før det havde Paramore's maneger skrevet en mail til skolen og spurgt om 29 af deres bedste sangere ville komme og synge med den, så det bedste kor på skolen som hedder Chamber Choir fik lov til at synge med dem oppe på scenen i en af deres sange!! Kan godt sige jeg var en lille smule jaloux men stadig så vildt at se! Vi havde en fed aften! Ellers er der ikke sket så meget.. Det er blevet super koldt her over! En af morgenerne var det -7 grader!! Kan nu bedere lide når solen skinner! Tiden er bare gået så hurtigt, kan slet ikke forstå jeg har været her i over 3 måneder! I morgen er det Thanksgiving, så noget af familien kommer over og så skal vi have dejlig mad! Dagen efter der det Black Friday hvor butikkerne åber ved midnat og så er der vildt udsalg overalt! Det skal vi da også opleve, og det kan jo godt være jeg ikke kan modstå alle de gode tilbud! Så er det også snart december, det bliver ret underligt ikke at skulle holde jul og nytår hjemme i år! Men spændene at prøve noget nyt! Har fået adventsgaver af mor og mormor med posten <3 Efter jul er det snart Hawaii og Florida tid, glæder mig SÅ MEGET! Det bliver super dejligt at komme hen til varmen, og også at møde nogen af de andre udvekslingsstudenter på Hawaii!

Ps. Nu når cross country er slut, bliver jeg jo nød til at løbe for mig selv.. suk! Det første billede er fra min løberute. Det er nu ret flot!
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar