mandag den 3. februar 2014

SNEFRI!

Hej! Jeg vågnede på lidt i 6 for at finde ud af at vi havde fået sne fri! Jeg skyndte mig selvfølgelig tilbage i seng og da jeg vågnede op et par timer efter, var alt dækket af et tykt lag sne! De siger det vil sne helt indtil kl 6 i aften, så der kommer godt nok meget sne! En fridag er jo altid dejligt, så idag bliver nok mest brugt på at slappe af med blade og netflix, fokusere på at blive rask (er desværre blevet lidt halvsyg, heldigvis ikke noget vildt!) og PAKKE TIL HAWAII! Der er kun 5 dage tilbage (ikke fordi jeg tæller ned eller noget), og hooooooold nu op hvor jeg glæder mig! Har brugt den sidste time på at lave playlister til flyet og sætte serier in på min ipad. For brug for noget underholdning på vejen, hele rejsen tager nemlig omkring 12 timer! Vi skal først mellemlande i Washington, efter det i San Francisco og så lander vi endelig i Honolulu! Vi for set en masse lufthavne! Jeg havde bestilt en bikini på nettet som heldigvis kom i lørdags, var eller lige ved at blive nervøs for at den ikk ville nå at komme, så nu er jeg bare så klar!
På torsdag skal vi med montville sang og musik ud og besøge East Lime High School som også er her i området, for at synge med alle deres forskellige kor, tror det bliver ret sjovt, vi kommer til at være en hel masse! Fredag bliver der holdt endnu en Pep Ralley på skolen, hvor man fejrer de forskellige vinter sports i stedet for sommer sports, og fordi det er så koldt bliver det holdt i vore kæmpe store sportshal. Det skal nok også bliver rigtig sjovt, og efter fredag er det ellers klar, parat, Hawaii!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar