tirsdag den 4. marts 2014

Lacrosse


Så er det blevet hverdag igen efter Hawaii, men det gode ved amerikanske High Schools er at man ikke laver det damme hele året! Langt fra! Her efter Januar skiftede vi jo skema så jeg nu har en masse kreative fag, og så er jeg også lige startet med at spille Lacrosse. Var ret nervøs, jeg har jo aldrig spillet lacrosse før, eller nogen andre hold sport haha, men heldigvis er der en masse andre nybegyndere. Det er kun andet år de har det på skolen, så det er dejligt at alle ikke er på jeg-har-spillet-siden-2.klasse niveu. Indtil videre har vi kun haft konditions træning for at komme i god form, men fordi træning først starter kl 16, spiller vi nogen gange efter skole, bare for at komme lidt igang. Den rigtige sæson starter vist om et par uger, så der kan vi komme igang med at træne rigtigt.
Sidte uge var ret hård! Tirsdag og onsdag var jeg på skolen indtil kl 21, fordi jeg havde kor general prøve/koncert plus træning. Eller sker der ikke så meget, tiden går hurtigt og jeg har kun omkring 4 måneder tilbage inden jeg rejser hjem til sommer. Jeg glæder mig så meget til det bliver forår, det kan kun gå for langsomt! Vi har tit op til -9 grader og det er altså ikke kun om natten! Jeg læder mig til varmen kommer lidt tilbage, og så glæder jeg mig selvfølgelig også rigtig meget til vi skal til Florida om kun 2 små uger! På lørdag tager jeg alene toget til Boston for at møde en anden dansk udvekslingsstudent som bor der, og hun har love at vise mig lidt rundt. Det skal nok blive rigtig hyggeligt!
Og en sidste lille ting haha, der er tit mange som spørger mig om jeg tænker på dansk eller engelsk. Medmindre jeg skyper med nogen hjemmefra eller læser noget på dansk, tænker jeg næsten altid på engelsk. Den eneste undtagelse er tal! Jeg ved ikke hvorfor, men tal og når jeg tæller inde i mit hovede, er det altid på dansk. Okay haha det var det, jeg håber det går godt hjemme i Danmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar