tirsdag den 10. september 2013

Montville High School

Syntes lige at jeg ville skrive lidt om skolen :) Bussen kommer foran vore hus kl 7 (aaalt for tideligt!) og skolen starter kl halv 8. Man har 4 fag på en dag og fagene skifter hver anden dag, det hedder A dag og B dag. Efter skole hver dag har jeg Cross country træning som jeg rigtig godt lide! Vi løbetræner enten på track eller ude omkring i skove og på veje. Alle på holdet er så søde og hver gang man løber forbi nogen eller nogen løber forbi en råber og hepper de og det gør bare en meget mere motiveret! I dag var vi til vores første Cross Country meet, hvor vi løb imod 2 andre high schools. Det var en kæmpe oplevelse, der var så god energi og alle var glade! Drenge og piger løber hver for sig og drengene startede. Vi har en overdrevet hurtig dreng som vandt STORT! Vi skulle løbe 3,1 miles (Omkring 5 km) i tærren, og man skulle ikke tro det var så hårdt, men det var det!! De løb altså bare hurtigt og man vil jo ikke komme sidst så det gjorde jeg også! Det var såååå hårdt, men hver gang man drejede om hjørnet stod drengene fra vores hold og heppede og så fik man lidt mere energi! Og da jeg så kom over målstregen havde man det bare så godt!!! Bedste følelse nogensinde! :) Vi skal til meet igen på lørdag (Heldigvis ikke lige så langt) så det blive sikkert sjovt! Selvom mine ben godt nok er smadret lige nu! Vil gå i seng nu for skal jo op 5.30 ØV!


Her er mit skema indtil jul:

A Dag:

Civics (Samfundsfag)
Personal Finance
Independent study (Hvor jeg lære at spille guitar)
English

B Dag:

Choir
US History
Resisstance PE (Idræt med vægte)
French







Ingen kommentarer:

Send en kommentar