tirsdag den 24. september 2013

Leverpostej og Æblekage!

Torsdag havde min værtsmor fødselsdag, så det fejrede vi med kage og restaurant om aftenen med resten af familien. Ane og mig havde købt en en parfumeæske med en masse forskellige små parfumer til hende, som hun blev rigtig glad for! 

Mine søde forædre havde sent mig en pakke fra danmark med en masse forskellige ting, og LEVERPOSTEJ! Det har jeg altså savnet!


Så for en uge siden fandt jeg ud af at en dreng fra egebjerg som jeg havde mødt et par gange til fester, også skulle til Connectict, og bo 20 minutter væk fra mig! Virkelig sjovt tilfælde! Hans skole Wheeler High school skulle spille fodbold imod min skole, så ham skulle jeg selvfølgelig sige hej til, så Ari, Tatiana, Kenzie, Ane og mig tog til fodboldkamp på skolen fredag aften. Samme dag havde vi haft Half Day så vi havde kun været i skole en halv dag og vi havde ikke træning, så vi tog alle 5 tideligt hjem, og hyggede! Jeg bagte dansk æblekage, som alle jo skulle smage og de var alle ret vilde med den! 
Resten af weekenden blev bare brugt på afslapning og lektier, og en smule shopping! (Dejlig billige sko!)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar