lørdag den 5. oktober 2013

NYC og Frozen Yogurt!

Så har jeg været her i over en måned, tiden er gået sååå hurtigt! Cross Country sæsonen er snart slut, vores sidste store løb er i slutningen af oktober og efter det er det slut. Jeg tror ikke jeg vil gå til en vintersport fordi der jo er træning hver dag efter skole og det er rigtig svært at få tid til det hele især alle lektierne, så jeg har tænkt mig at melde mig ind i en klub har bare ikke lige bestemt mig for hvilken en endnu. Efter jul har jeg ikke lige så mange timer, nogen af dem skal jeg nemlig kun have et semester så de bliver byttet med en "drawing class" og et par "study halls" som er timer hvor man bare kan lave lektier, så jeg tror jeg vil prøve lacrosse som forårssport når jeg har mere tid!
I morgen tager vi til New Yorrrrrk!! Vi tager der ind tideligt om morgenen så vi kan gå lidt rundt og få frokost og bagefter skal vi til noget der hedder Digitour som er et show med en masse kendte youtubere som både mig og Ari elsker og som vi måske kan møde så det glæder jeg mig riiiiigtig meget til!

Ville også liiiiige sige til mine danske venner at jeg savner jer, og jeg er glad for at i ikke har glemt mig :D


FROZEN YOGURT

Jaa mine venner i DK har ikke glemt mig!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar