onsdag den 9. oktober 2013

NEW YORK OG DIGI TOUR

Søndag morgen kørte vi til New Haven, og fra New Haven tog vi et tog til Grand Central Station i New York. Ari, Rebecca og mig skulle ind os se Digi Tour og Kenzie, Tati, Ane og en af deres tideligere udviklings studenter fra Nao fra Japan, tog bare rundt for at se New York. Nao bor i New York nu så hun kunne vise dem rundt.
Digi Tour var et stort show med en masse kendte youtubere som både mig og Ari elsker! Det var en kæææmpe oplevelse, vi havde den bedste aften og vi fik lov til at møde nogen af dem!
Vi var først hjemme ved 1 tiden, så 4 timers søvn og skole næste dag! Overlevede næsten ikke!
Vi har også lige købt billetter til Playlist live! Det er lidt det samme bare MEGET større og man kan møde dem alle og der er mange mange flere! Det er i Orlando så vi for også lige en tur til Florida! Det er desværre først i Marts, glæder mig SÅ meget!

Vi har alt for mange lektier for lige for tiden! + en masse cross country races, så har rigtig travlt lige nu!
På fredag har vi half day (YEAH) og vi har fri på mandag fordi det er Columbus Day så deeeeejlig lang weekend! I næste uge er der spirit week, fredag er der homecoming game og lørdag er der homecoming dance! De gør desværre ikke så meget ud af homecoming dance, men det bliver nok sjovt alligevel :) Spirit week, er hvor vi klæder os ud i forskelligt tøj på de forskellige dage, der er fx school color day, twin day og hat day!

Har også lige fået en dejlig pakke fra min mormor med havregryn, leverpostej og en masse andre ting <3

Mig og ZOELLA! <3 <3

Alfie Deyes

   Zoella <3  
Ari, Tatiana, Ane og Kenzie

DONKIN DONUTS 
Ari og Kenzie

Pakke fra min skønne mormor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar